Role orgů

Každý z organizátorů bude po celou dobu představovat, výsadní postavu v uspořádání našeho města. Tyto postavy mají značný vliv, avšak povětšinou ho nezneužívají a jejich cílem je prosperita města, často však i jejich osoby samotné. Často se však stávají nástrojem hráčů k dosažení jejich cílů. Tyto postavy není radno naštvat nebo přímo zabíjet neboť by to vzbudilo velkou nevoli všech ostatních, nemluvě o tom, že jejich eliminace by byla velmi komplikovaná.

Líhfurt (Fafrin)
rasa: kostlivec
povolání: pyrofor, felčar, čaroděj
charakter: experimentátor, nezodpovědný, roztržitý, abstinující alkoholik a závislák, vědec a alchymista, nadšený pro každý pokus, objev, kdy může něco vyhodit do vzduchu, něčemu přijít na kloub, moc nehledí na důsledky a na okolí, prvně jedná, pak přemýšlí
organizační agenda: organizace a kordinace všeho ohledně náboženství

Starý známý kostivec staré gardy, který se neštítí jakéhokoli výbušného kousku, zábavy a veselí a má vždy u sebe značné zásoby alkoholu ve všemožných podobách, které pravidelně popíjí, jako by na tom závisela jeho existence. Teda, když se podrobněji podíváte, tak vlastně u sebe žádný soudeček nemá, ani láhev v ruce. Že by je měl schované pod žebry? A jeho oči jsou také nějaké divné. Kdyby kostlivčí obličej nebyl jen pouhá lebka, dalo by se říci, že má kruhy pod očima a temnota očních důlků jaksi ztratila jiskru. Do Krelovie přišel Líhfurt společně s Kličkou. Šušká se, že prý kvůli nějakému průšvihu mu byla jako trest zabavena destilační kolona včetně všech jeho zásob chlastu a drog a byl poslán hledat Jasmínu, kostlivčí ženu vládce Mitgardu Arnolda, do podzemí Múspelheimu.

Klička (Kew)
rasa: kostlivec
povolání: lupič, mág
charakter: šprýmař, hazardní hráč, znalec podsvětí a nekalých praktik, šedá eminence kostlivců, bývalý dobrodruh, zloděj, nenechavec až kleptoman (když se nudí), dobrý organizátor, ale moc se mu do toho nechce, občas zkouší nebezpečné kousky pro ten adrenalin
organizační agenda: celková koordinace města po jeho funkční stránce (neherní organizační agenda), provoz kostlivčí stanice

Další starý známý kostlivec hlavní gardy. Bývalý dobrodruh a nejslavnější lupič starého světa, prakticky vůdce Mitgardu (pšt, hlavně to neříkejte Arnoldovi!). Kde se něco významného stane, lze téměř s jistotou říci, že v tom má nějak prsty a najde se opravdu jen málokdo, kdo o něm aspoň trochu neslyšel.Nyní se po letech opět objevuje v Krelovii společně s Líhfurtem. Říká se, že něco hledají, ale Klička má přece vždycky něco za lubem a nikde se přece neobjeví jen tak. Klička sice prohlašuje, že jenom dává pozor na Líhfurta, aby zase něco nezpackal, ale spíš v tom bude něco jiného. Možná v tom budou draci. Jednou se prý Klička v hospodě při karbanu na ně nějak moc vyptával, kde jsou a který je největší. Na druhou stranu bude mít spíše jeho objevení souvislost s kostlivčí stanicí, která se příliš osamostatnila, doslova parazituje na chudých přežívajících obyvatelích města a mluví se dokonce o zpronevěře.

Knihovník Englass Neldovejský (Goldy)
rasa: šotek
Povolání: kněz, čaroděj
charakter: stařík, velmi sečtělý, ale zabíhavé myšlení, za každou cenu pečuje a zachraňuje písemné záznamy všeho druhu, oddaný knihovně
organizační agenda: přehled o většině questů, správa knihovny, největší znalez podzemí Mülspelheimu

Englass Neldovejský je na první pohled letitý šotčí čaroděj, či snad mág, jehož hlavní zálibou je kronikářství. Nikdo si nepamatuje jak je starý, odkud pochází a jen málokdo má povědomí o tom, co všechno zažil na vlastní kůži a co už jen vyčetl z knih. Jisté je především to, že Englass tu tak nějak vždycky byl a nikdo nad tím neměl potřebu nijak bádat. Nevypadá nijak nebezpečně. Už roky jej nikdo neviděl provádět jakoukoliv pokročilejší magii, než zapalování svíček. Často pospává nad svými knihami a nemálokdy se stane, že si plete lidi, neuvědomuje prostředí, ve kterém se nachází, rád se ztrácí ve svých vzpomínkách a jeho odpovědi mají tendence plynule přecházet v pojednání o jakési, s tématem přinejmenším zdánlivě nesouvisející, historické události. Jindy si naopak nabručeně stěžuje a lecčeho se dožaduje (obvykle nových polic v knihovně, nebo dotací na opravu střechy) a nebojí se nasupeně rozdávat rány holí, která ho nebývale převyšuje. Má zkrátka všechny znaky velmi pokročilého stáří. A přece. Občas jeho oči blýsknou až příliš pronikavým a jasným pohledem, který přinutí některé zamýšlet se nad tím, kdo onen stařík vlastně je. Navzdory věku a zdánlivé senilitě má stále dokonalý přehled o obsahu celé knihovny, ve které se, když je to potřeba, dokáže pohybovat s nebývalou rychlostí a jistotou a občas to vypadá, že dojem starce budí cíleně a svoji slabost využívá jako zbraň.

Rektor Užhoblesk Zježil (Sedli)
rasa: trpaslík (hologram)
povolání: mág, stavitel
charakter: zodpovědný, touha po vědění a nových znalostech, akademik, moc nechápe intriky a proč mezi sebou všichni pořád soupeří a zabíjí se
organizační agenda: organizace a kordinace města

Bývalý rektor Univerzity Města u Dračího jezera, kterému se kdysi za pomocí tajemného artefaktu zvaného jednoduše "Kostka" podařilo uvěznit prvního upíra Alessanda. Ten však byl o mnoho let později během Velké apokalypsy opět uvolněn a Užhoblesk zůstal uvězněný v kostce sám. Naštěstí (pro někoho naneštěstí) při evakuaci knihovny byla celá knihovna včetně Užhobleskovy Kostky a nového rektora uložena v další Kostce a při exodu měl čas a příležitost za jeho pomoci pokračovat ve výzkumu mimosférických kapes. Díky svým schopnostem velmistra duševní magie pomalu přišel na způsob řízeného vyvrhování kostky a uvolnění části své podstaty do materiálního světa jako iluzorní projekce. Po uvolnění knihovny z kostky v Krelovii se mu poskytla i příležitost k jejímu uskutečnění. Co však uviděl ho naplnilo smutkem. Koncept univerzity, kterou převážně sám svýma rukama postavil a přivedl ke slávě, málokoho zajímal a nuzná restaurovaná budova zela téměř prázdnotou. Proto se rozhodl, že i přes svou fyzickou omezenost pomůže přeživším uprchlíkům přežít v nehostinném světě a při tom aspoň trochu znovu vybudovat, nebo aspoň zachovat sílu vědění a slávu Univerzity.

Registrace nového uživatele
Login:

Heslo:

Uživatel nepřihlášen!

  • Spolupráce s jinými akcemi je možná, nabízíme výměnu reklamy nebo zapůjčení materiálu.



  • další akce pro mládež: