mitlogo

Mitgard 2016


Akce byla zrušena.


Indoor LARP a logická hra: Akci pořádají Mehu, Birinjin, Fafrin, Sedli, Zuzka za Kahla o.s.


Mitgard je víkendová indoor zážitková hra na motivy LARPu Kahla, PC hry Dungeon Keeper a pevnosti Boyard. Hra je určena pro cca 40 hráčů a tým organizátorů. Organizátoři představují kostlivce spravující prastaré podzemní trpasličí město Mitgard plné komnat s rozličnými úkoly. Ve zdejším městě pořádají tradiční soutěž magických ras. Cílem každé rasy je vyhrát a získat na rok titul nejmocnější magické rasy podzemí.

Čekájí vás krásné kostými, netradiční úkoly (vrhání seker, šifry, postřehovky, pojídání netradičních pokrmů, komunikativní úkoly, hlavolamy, ... )

Více informací o akci také na Facebooku.

Rozárka je pryč. Coby Černý fénix roztáhla křídla a odletěla z nenáviděného podzemí rozsévat zkázu jinam. A za ní odešli i Arnold a Klička. Samozřejmě ne proto, že už nechtěli vládnout říši kostlivců, to ne. Rozhodli se přivést ztracenou dceru zpátky, aby nemohla škodit světu. Odešli a rozhodli se přenechat vládu ve městě tomu, kdo ji měl stejně v rukou po celá staletí. Tedy Jasmíně. Přežije ale Mitgard bez dvou svých vládců? A vydrží v něm staré pořádky, když kupředu se žene nová generace? Jaká bude podoba podzemní říše? Ostatně, je to i na vás!

Prolog

„No, tak prostě zahájíme další hry. Co byste chtěli dělat jiného.“ malátně pronesl Líhfurt k hodovnímu stolu.
„Po tom všem, co se loni stalo?“ zeptal se někdo jiný.
„Ale tak, za ty tisíce let se staly i horší věci.... nebo ne? Je možné, že si to pamatuju špatně....“ bránil se Líhfurt.
Po dlouhé odmlce promluvila Jasmína. „Ne, Líhfurt má pravdu. Zahájíme další hry. Tak, jak to děláme už tisíc let. Co jiného bychom měli dělat?“
„Mělo by být nastoleno stanné právo.“ ozval se z temného rohu skřípavý hlas. Všichni se otočili a pohlédli na Skřetího kapitána, který se předklonil na židli a opřel dlaněmi o stůl.
„Co jsi to řekl?“ zeptala se Jasmína hlasem, pod kterým by se kdokoliv jiný vrátil zpátky do stínů. Nikoliv však Skřetí kapitán.
„Stanné právo. Copak to nechápete? Jsme v ohrožení! To Lufthansovo dítě se zbláznilo a jeho moc nás může všechny zničit!“
„Rozárka je pryč. Odletěla. Řekla, že se už nevrátí, sám jsi to slyšel. Arnold a Klička ji najdou a zajistí, aby nikoho neohrozila. Co víc chceš?“ zvýšila Jasmína hlas.
„Co chci? Co chci?“ Hlas Skřetího kapitána zesiloval, až začal křičet: „Chci zajistit bezpečí pro celé podzemí! Chci, aby nás Černý fénix neohrožoval! Chci, aby se situace minulých her už neopakovala!“
Jasmína s hrůzou zjistila, že několik kostlivců souhlasně přikyvuje.
„Jsi blázen, jestli si myslíš, že stanné právo dokáže něco takového zaručit!“
„Stanné právo dá moc těm, kteří nás dokáží ochránit! Vojákům, válečníkům, generálům...“
„Kapitánům? To jsi chtěl říct?“ Odfrkla si hlasitě Jasmína a všude kolem se spustil povyk. Skřetí kapitán už neodpověděl.



 

Registrace nového uživatele
Login:

Heslo:

Uživatel nepřihlášen!

  • Spolupráce s jinými akcemi je možná, nabízíme výměnu reklamy nebo zapůjčení materiálu.



  • další akce pro mládež: