mitlogo

Mitgard 2012


Indoor LARP a logická hra:

proběhla 9-11.3. 2012 na chatě Severní hvězda v obci Smilov nedaleko Olomouce





Akci pořádali Kew, Fafrin, Goldy, Mehu, Linda za Kahla o.s.


Mitgard je víkendová indoor zážitková hra na motivy LARPu Kahla a PC hry Dungeon Keeper. Hra je určena pro cca 40 hráčů a tým organizátorů. Organizátoři představují kostlivce spravující prastaré podzemní trpasličí město Mitgard plné komnat s rozličnými úkoly. Ve zdejším městě pořádají tradiční soutěž magických ras. Cílem každé rasy je vyhrát a získat na rok titul nejmocnější magické rasy podzemí.

Mitgard 2012 foto Kew


mitgard2012 foto Kew

Mitgard 2012 foto Mehu


mitgard2012 foto Mehu

Mitgard 2012 foto Amper


mitgard2012 foto Amper

Závěr - pořadí ras, shrnutí děje, epilog

1. Medůzy (5800 bodů)

5 x postupka v barvě, 1x čtveřice

2. Kyklopové (5600 bodů)

4x postupka v barvě, 2x čtveřice

3-4. Lykantropové (4600 bodů)

3x postupka v barvě, 2x čtveřice

3-4. Přízraky (4600 bodů)

1x postupka v barvě, 1x flush

5. Duchové (4500 bodů)

3x postupka v barvě, 1x čtveřice, 1x full house

6. Titáni (3800 bodů)

2x postupka v barvě, 2x full house, 1x trojice

7. Démoni (3500 bodů)

2x čistá postupka, 2x full house, 1x dvojice

8. Ghůlové (2700 bodů)

2x postupka v barvě, 1x full house

9-10. Trollové (2600 bodů)

1x postupka v barvě, 1x full house, 1x flush, 1x trojice

9-10. Temní rytíři a Ďábel (2600 bodů)

1x postupka v barvě, 2x čtveřice

11. Padlí Andělé (2500 bodů)

1x postupka v barvě, 1x čtveřice, 1x full house

12. Upíři (1700 bodů)

1x postupka v barvě, 1x full house

13. Temné víly a Impice (1600 bodů)

2x čtveřice

Mimo pořadí: Lichové, Hmyzáci

 

Hrozba v temnotách

Stovky a tisíce let ležela křišťálová kostka hluboko pod sály Mitgardu, hluboko pod kobkami, katakombami, propastmi a trhlinami, v zapomenuté místnosti, magicky zapečetěné a pečlivě uzamčené. Ležela tam a zdánlivě spala.

Ovšem to, co kostku obývalo, pro co byla kostka vězením i domovem, se nenechalo ukolébat věčností před sebou. Rostlo to, sílilo, hledalo nepatrné skuliny a praskliny, nedokonalosti své cely a nakonec začalo pomalu pronikat do světa venku. Trvalo to celé věky, ale svoboda byla nadosah.

Byl to Nesmrtelný, možná dokonce Ten První, stvůra podzemních temnot a hladu po krvi, kterou dávní trpaslíci uctívali jako svého boha ještě před Aulem. Pak ale přišli války, zrada, pomsta a nakonec věčné vězení z rukou těch, kteří kdysi byli oddanými ovečkami, a on zůstal spoután v hlubinách a odsouzen k zapomnění. Čas jeho věznění byl ovšem u konce a byl to on, koho čekala nyní pomsta.

Trpaslíci už byli ale dávno pryč, zůstala jen hrstka tvorů, zdánlivě nepodléhajících času, podobně jako on sám. Kostlivci. Byli odolní, ale nakonec i oni podlehli jeho našeptávání, a když opět přišel čas velkého turnaje, který jednou za čas oživí chodby podzemního města, jeho vůle už svobodně procházela kamennými stěnami a šířila se vnitřnostmi hor.

Epilog

Kostlivci šíleli. Arnold, jejich vůdce a představitel města, propadal krvelačnému běsnění, Jasmína, jeho žena, záchvatům paranoidní podezřívavosti, Lufthans byl zmatenější než jindy a Líhfurt téměř vyhodil do povětří samotné srdce jeskyně. Jen na dětsky hravé Rozárce a Petru Kličkovi, kterého už dávno mnozí označovali za kleptomaniackého šílence, to nebylo moc poznat.

A v pořádku nebyli ani účastníci velkého turnaje. Ano, krádeže a vraždy jsou v takové společnosti na denním pořádku, ale bezdůvodné zabíjení, záchvaty šílenství, náhlé fobie a nutkavé jednání, to už bylo příliš podezřelé. A k tomu něco začalo odstávat energii Srdce! Vše naznačovalo, že příběh bude pěkně zašmodrchaný.

A taky byl. Indicií bylo mnoho, ale byly zmatené a nejasné, stejně jako odpovědi těch, kteří by mohli něco vědět. V knihovně pár zkazek, několik drobtů vybraných z řečí kostlivčího mága a svitek nebo dva, na které bylo možné narazit v podzemí. To ale některé nezastavilo a vydali se po nitkách, aby celé klubko rozpletli a přišli záhadě na kloub.

Když nakonec umírající Srdce jeskyně vytrhlo Lufthanse z letargie, vše začalo být mnohem jasnější. Pomocí magických brýlí, které našli Lichové na staré skládce, kyklopové nalezli hluboko ukrytou kobku, do níž byla energie srdce nasávána. Lufthans pak v zoufalství otevřel pracovnu mistra svého mistra a část z účastníků spojenými silami srdce ochránila pomocí magického kruhu, na jehož výrobu zde našli návod i prostředky.

Tím ale vše neskončilo, neboť už bylo jasné, že v tajemné kobce se skrývá něco mocného a nebezpečného, tiše se snažícího ovládnout podzemí. Pečetě komnaty už se podařilo před časem nevědomky někomu prolomit pomocí jakéhosi rituálu a zůstávalo jen nalézt klíč. Ten díky hvězdné mapě získali hmyzí bojovníci a od nich zase Jasmína.

Klíč ještě nějakou dobu cestoval mezi účastníky, až se jej v nestřežené chvíli podařilo získat jednomu z Temných rytířů, který komnatu odemknul a z jejích útrob vynesl kostku z průhledného kamene, v jejímž nitru tepala temnota. Snad vlivem vůle toho, jenž byl v ní uvězněn, snad z vlastních pohnutek, rytíř opustil podzemní město a odjel do dalekých krajů za horami, kde s pomocí moudrých mužů kostku otevřel.

Z těch zemí přišly už jen neblahé zkazky, o oblaku tmy a smrti, o nesmrtelném tvorovi, který byl vypuštěn do světa a za odměnu povraždil své zachránce a hodoval na jejich tělech. Nakonec Nesmrtelný unikl a skryl se, ale ozývají se hlasy, že jeho čas teprve nadchází a možná přijde den, kdy vysvobodí další bratry, uvězněné na počátku časů, a spolu se pomstí na všem živém.

 

Registrace nového uživatele
Login:

Heslo:

Uživatel nepřihlášen!

  • Spolupráce s jinými akcemi je možná, nabízíme výměnu reklamy nebo zapůjčení materiálu.



  • další akce pro mládež: