mitlogo

Mitgard 2013


Indoor LARP a logická hra:

proběhla 22-24.3. 2013 na chatě u obce Ochoz u Konice nedaleko Olomouce





Akci pořádali Kew, Fafrin, Goldy, Uldor, Žán, Mehu, Linda za Kahla o.s.


Mitgard je víkendová indoor zážitková hra na motivy LARPu Kahla, PC hry Dungeon Keeper a pevnosti Boyard. Hra je určena pro cca 40 hráčů a tým organizátorů. Organizátoři představují kostlivce spravující prastaré podzemní trpasličí město Mitgard plné komnat s rozličnými úkoly. Ve zdejším městě pořádají tradiční soutěž magických ras. Cílem každé rasy je vyhrát a získat na rok titul nejmocnější magické rasy podzemí.

Foto

 

Kahla Mitgard foto Kew


Mitgard 2013 foto Kew

Kahla Mitgard foto Mehu


Mitgard 2013 foto Mehu



Součástí byli vás krásné kostými, netradiční úkoly (lanové překážky, vrhání seker, šifry, pojídání netradičních pokrmů, komunikativní úkoly, hlavolamy, ... )

Více informací o akci také na Facebooku:
http://www.facebook.com/events/448640245197452/
Prolog

Každý zná příběhy hlubokých jeskyních trpasličích paláců, naditých zlatem a magickými poklady. Příběhy o opuštěných sálech a štolách, kde vládne věčná temnota, o prázdných městech a jejich zapomenutých strážcích, o démonech, jenž přinesly zhoubu královskému rodu, o zlu žijících pod samotnými kořeny hor a o zvuku kladiv, které se nesou z hlubin. A všechny tyto příběhy začínají stejně – trpaslíci kutali příliš chamtivě a příliš hluboko…

Čas velkého turnaje v podzemních sálech ztraceného Mitgardu nadchází, ale město na něj zdá se není připraveno. Kataklyzma završující věk, pohromy které se přehnaly po povrchu, se projevilo i v jeskynním království kostlivců – země se otřásla, rozevřely se nové bezedné propasti a naopak nejeden prostor se zdá být uzavřen a zasypán. Bezpečné chodby se proměnily ve smrtící pasti, prastaré pokladnice byly otevřeny, staleté stroje se pohnuly, magická znamení byla narušena a podhorskou temnotu osvětlily výboje astrální energie, uvolněné trpícím světem.

V jinak poklidném kostlivčím sídle vše vře a kypí jako v podrážděném vosím úle. Zatímco štoly a kobky jsou zajišťovány a vyklízeny, kostlivci čelí mnohem většímu problému – magický portál, drahocenné spojení s okolním světem, pohasnul a uzavřel se. A co víc, na druhém konci zůstali i Arnold, nekorunovaná hlava kostlivců (i když nejeden z nich by tiše dodal, že krkem, který tou hlavou hýbe, je jeho žena Jasmína), Lufthans, roztržitý kostlivčí arcimág (i když jeho nepřítomnosti by si asi, nebýt pohromy, nikdo ani nevšimnul) a Petr Klička, kleptomaniacký zloděj a obchodník (jehož nepřítomnost naopak nejeden obyvatel města uvítal).

Jak si proběhne turnaj bez jeho hlavních organizátorů a uprostřed přetrvávajících otřesů a padajícího kamení? Nemluvě o všem, co bylo pádem hvězdy na zem probuzeno? Přijeďte a uvidíte! Stvůry z temnot, čas Mitgardu se blíží!

Epilog

Ticho se sneslo na podzemní město, ticho a až nezvyklý klid. Ten tam je mumraj nezvyklého setkání obyvatel temných hlubin, ten tam je ryk boje, ruch zápolení i zlomyslný a zlovolný smích. Velký turnaj skončil a velkolepý Mitgard se zase uložil k tichému odpočinku, který jen občas naruší hádka Arnolda a Jasmíny nebo výbuch nepovedeného Líhfurtova experimentu. Vše je jako dřív, snad až na ponurý totem tyčící se ve vstupní síni kostlivčího sídla – chapadlovitou hlavu nabodnutou na kůlu obsypaném zbraněmi, připomínku velké bitvy.

Jaký je jeho příběh? Zemětřesení způsobená pádem hvězdy na zemský povrch otevřela cesty zlovolné moci tisíce let uvízlé v podzemí. Zraněná, vyhladovělá a zatrpklá začala se pomalu ploužit do kostlivčího města a hledat ruce, které by jí pomohly osvobodit se z trosek jejího vězení. Našla je, patřily tělu kostlivčího skřetího Kapitána, nového obyvatele Mitgardu, teprve nedávno zde přibylého.

Jeho zlovolná mysl zvyklá sloužit mocnějším pánům poklekla před svým novým mistrem a jeho velkolepá šaráda začala. Zatímco Mitgard byl sužován řadou sabotáží, ze kterých byli dlouhou dobu obviňováni goblini (což vyústilo v pogrom), Kapitán tiše verboval nové a nové přívržence a připravoval se na velkou konfrontaci. Když byl nakonec zahnán do úzkých, chytře svedl svou vinu na mocného Uldora a jeho manévr by se mu možná i povedl, kdyby se několika mágům a čarodějům nepodařilo pomocí mocného rituálu Uldora kontaktovat.

Uldor, který už dlouho tiše šeptal do myslí účastníků turnaje slova o svojí nevině, odhalil pak přítomným temnou pravdu. Návštěvník z jiného světa, uvízlý v jeskyních pod Mitgardem, se osvobodil a přichází, aby město dobyl a získal tak zdroje pro další cestu. Město čekal boj.

A šlo o boj opravdu velkolepý – na jedné straně hrůzyplný česač myslí, vládnoucí temnou magií, a jeho loutka, Kapitán, se svými přívrženci, na druhé straně kostlivci a několik hrdinných obránců města. A právě díky vynalézavosti, odhodlání a neústupnosti této hrstky bylo město uhájeno a temný mistr padl.

Mnoho otázek zůstalo nezodpovězeno. Snad by mohli vyprávět trollové, kteří se ke konci turnaje, vynořili z hluboké trhliny s dalšími dvěma hlavami chobotničáků, obalení od slizké hmoty, nápadně připomínající mozkovou tkáň. Ale trollové toho nikdy moc nenamluví.

 

Závěrečné pořadí:

1. Kyklopové (8000 bodů)

6x postupka v barvě, 1x full house, 1x flush, 1x postupka, 1x dva páry

2. Ďáblice (5100 bodů)

3x postupka v barvě, 1x poker, 1x full house, 1x flush

3. Trollové (4800 bodů)

3x postupka v barvě, 2x poker, 1x dva páry

4-5. Temné víly (4300 bodů)

3x postupka v barvě, 1x full house, 1x flush

4-5. Upíři (4300 bodů)

2x postupka v barvě, 2x poker, 1x full house

6. Ghoulové (3300 bodů)

2x postupka v barvě, 1x full house, 1x flush

7. Temní rytíři (3100 bodů)

1x postupka v barvě, 1x poker, 1x full house, 1x flush

8. Přízraky (3000 bodů)

3x postupka v barvě

9. Hmyzáci (2900 bodů)

1x postupka v barvě, 1x poker, 1x full house, 1x trojice

10. Mumie (2000 bodů)

1x poker, 2x flush

11. Lichové (1700 bodů)

1x postupka v barvě, 1x full house

12. Zombie (1400 bodů)

2x full house

13. Goblini (kaboooom)

Registrace nového uživatele
Login:

Heslo:

Uživatel nepřihlášen!

  • Spolupráce s jinými akcemi je možná, nabízíme výměnu reklamy nebo zapůjčení materiálu.



  • další akce pro mládež: